کتابخانه صوتی و pdf

این کتابخانه بهترین و پرفروش ترین کتابها و فایل ها را در اختیار شما قرار می دهد تا در زندگی و کسب و کارخود به موفقیت بیشتری دست پیدا کنید.

محل لوگو

کتاب قوانین جهان هستی


کتاب قوانین جهان هستی

قوانین جهان هستی

همه ما در خانه خود قوانینی را وضع کرده ایم و همه افراد خانواده موظف به رعایت کردن و احترام گذاشتن به این قوانین هستند. در محله و شهر ما نیز قوانینی حاکم است در هر کشوری قوانین مختلفی وجود دارد و مردم آن شهر یا کشور موظف به رعایت آن قوانین هستند.

اگر کسی از قوانین سرپیچی کند حتما تنبیه خواهد شد مثلا اگر کسی دزدی کند، قوانین راهنمایی را رعایت نکند، به حقوق دیگران احترام نگذارد یا رفتار نا شایستی داشته باشد بسته به قوانین آن منطقه تنبیه خواهد شد .

حال چطور میتوان گفت جهانی که با این همه عظمت، زیبایی و نظم و ترتیب آفریده شده است قوانینی نداشته باشد. قطعاً این جهان هستی قوانینی دارد که اگر آنها را رعایت نکنیم تنبیه خواهیم شد. معمولا تنبیه هایی که در قوانین جوامع ما تعریف شده نقدی یا زمانی است یعنی جریمه نقدی یا حبس در زندان است. اما تنبیه جهان هستی کاملا متفاوت است گاهی وقتها ما اصلا متوجه نمیشویم که در حال تنبیه شدن هستیم و خطاهای خود را تکرار میکنیم. در قوانین محلی شاید کار خلافی انجام دهیم و شاهد یا سندی نباشد تا ما را محکوم کند و از تنبیه جان سالم بدر ببریم ولی جهان هستی اجازه نمیدهد تا این اتفاق بیفتد و اگر تخلفی صورت بگیرد دیر یا زود ولی حتما تنبیه خواهیم شد و اگر کار نیکویی انجام دهیم پاداش خواهیم گرفت .

سادگی این قوانین ما را فریب میدهد و باورمان نمیشود که همین قوانین ساده بتواند زندگی ما را تغییر دهد.

شما چه این قوانین را باور کنید یا نکنید قبول داشته باشید یا نداشته باشید در جهان هستی این قوانین وجود دارند و اجرا میشوند و در برابر کارهایی که انجام میدهیم یا پاداش میگیریم و یا تنبیه میشویم . مانند قانون جاذبه زمین، شما چه قانون جاذبه زمین را قبول داشته باشید چه نداشته باشید برای شما عمل میکند و شما را روی زمین نگه میدارد و اگر از ساختمانی بپرید حتما به زمین خواهید افتاد. با استفاده از این قوانین میتوان روند موفقیت را سریع تر طی کرد و اتفاقاتی را تجربه خواهید کرد که شبیه به معجزه خواهد بود.

حال که میدانیم قوانینی وجود دارد بهتر است تا این قوانین را بهتر بشناسیم و آنها را رعایت کنیم تا پاداش آنها را دریافت کنیم.

 

 


مبلغ قابل پرداخت 44,500 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۱۶ فروردین ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 406

برچسب های مهم

تمام حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به "کتابخانه صوتی و pdf" می باشد

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما